25 Mayıs 2011 Çarşamba

Ekstrem Tenakuzlar...


Sustum.

 Aslında konuşulacak o kadar çok şey olmasına rağmen sustum, olanları seyirci sahnesinden izliyorum biraz... Sanırım epeydir yazmayışımın sebebi de bu biraz uzak kalmak istedim herkesten ve her şeyden ama bir o kadar da kendime yakın oldum bu süre içinde; düşündüm, taşındım, yeni kararlar aldım(ki bunu sık yapmaya başladım) matematiğe vuramayacağım ama hayatımdan birilerini attım yeni birilerini ekledim daha fazla gerildim, daha az güldüm, daha çok üzüldüm, daha az mutlu oldum ama en çok SUSTUM!
 Etrafta vızır vızır vızıldayan, sahte sahte gülümseyen kendini bir halt zannetme mücadelesinde zirve yarışını elinden kaptırmamaya niyetli gözüken yegane(!) insanlar ben bunların arasında susarak korumaya çalıştım iç huzurumu ve dengemi lakin bu sıralar bir yaman çelişki silsilesi içerisindeyim;  Bazen çok gidesim geliyor ardıma bakmadan ama bir o kadar da kalasım var, bazen kahkahalarla gülmek geliyor içimden etrafımdakilere bazen çatlayıncaya kadar ağlamak, bazen sevmek istiyorum birini yani aşık olmak istiyorum epeydir unuttuğum o muhteşem duyguyla beni kanatlandıracak olan kişiye kavuşmak istiyorum bir an önce bazense kendim bile fazla geliyor bana ve yalnız kalmak istiyorum. Sanırım yoruldum ben biraz dinlenmek istiyorum yani anlayacağınız "Ekstrem Tenakuzlar İçerisindeyim" beni kaybettim bulun istiyorum =)

***Arka fonda da Candan Erçetin çalıyor helal olsun be nasıl da cuk diye oturuyor ama haleti ruhiyeme!

   İşte ben böyle bir hal içindeyim
   Aslında derin keder içindeyim
   Bazen bilmeyerek ne yaptığımı
   İyi kötü, güzel çirkin her biçimdeyim...



*** Özyurtlar İnşaat'ın saçma sapan reklamı nedir öyle ya Evleniyoruz ama EV'lenemiyoruz!!!!!! Her şeyi geçtim de elle yapılan çatı şeklindeki hareketlerle insanın kafasını kahırdan duvarlara vurdurma isteği yaratıyor bünyede ardından da TV'yi fırlat gitsin zaten ya hakkatten yaratıcılık takdire şayan!