21 Eylül 2014 Pazar

Nerelerdeydim?


Olur öyle bazen, içinden hiçbir şey yapmak gelmez. Kafanı yastığa, yorgana gömüp etrafta olup biteni sessizce izlersin.
Bir (1) yıldır yazmak için delirsem de yazmadım peki, nerelerdeydim? Ne oldu bana?
Öyle uzun uzun anlatmak istemiyorum;

Biraz depresif çokça keyifsiz
Biraz ağlak çokça muğlak
Biraz yorgun çokça kırgın
Biraz soğuk çokça siyah
Biraz suskun çokça dalgın zamanlarım oldu.

Dahası;

Okumadığım kitaplar
Yazmadığım bir blog
Sürekli ertelediğim işler
Dinlemediğim şarkılar
Tamamlanması gereken yarım kalmışlar
Sustuklarım
Konuştuklarım
Şaşırdıklarım
Alıştıklarım
Gizlediklerim
İtiraf ettiklerim
Korktuklarım
Cesaret ettiklerim
İstediklerim
Vazgeçtiklerim
Haklı olduğuma üzüldüklerim
Haksız olsam da sevindiklerim
Savaştıklarım
Barıştıklarım
Kaybettiklerim
Kazandıklarım
Bıktıklarım
Zevk aldıklarım
Yenilerim
Eskilerim
Verdiğim sözler
Tuttuklarım
Tutamadıklarım
Küçük mutluluklarım
Kocaman acılarım
Yanlışlarım
Doğrularım
Samimi olduklarım
Uzak durduklarım
Sahte yüzler
Gerçek gözler
Hepsi
Hiçbiri... Anla işte "her nerede değilsem orada iyi olacakmışım gibi gelir."



6 Eylül 2014 Cumartesi

Deneme... Ses 1, 2, 3 Yayında mıyız?


Bir kadın seni seviyorsa sana aittir. Mutlaka bir fotoğrafın vardır bir yerinde odasının.
Onu kaldırtma!
Bir kadın seni seviyorsa uyumadan önce duâ ediyordur senin adınla başlayan duâlar ve biten senin adınla...
Onu susturma!
Bir kadın seni seviyorsa sana zarar veremez yalnız şunu bil genç adam; kadınlar vazgeçtikleri adamlara da acımayı beceremez bu da kalsın aklında...
Bir kadın seni seviyorsa koklayarak öper,
Seni seven bir kadın sevdiği kadar sarılabilirse kemiklerin kırılır.
Ve bir kadın seni seviyorsa sen ne kadar güçlüysen o kadar güçlü hisseder kendini.
Onu yanıltma!
İlk darbede yere çakılma!
İlk imtihanda sınıfta kalma!
Ve asla,
Ama asla!
Araya umutsuzluğu sokma,
Orasıdır kadının şah damarı, umudu...
Kesildiği an, vazgeçer kadın
Sevmekten,
Beklemekten,
Özlemekten.
Hatta duâ etmekten...
Can havliyle kaçar.
Yakalayamazsın.
Artık o kadını üstüne alınamazsın!
Sahip çıkamadığın kadına hesap da soramazsın.
Kadınları bomba gibi düşün genç adam
Yanlış kabloyu kesersen onunla birlikte sen de patlarsın.
Bak oğlum!
Bu hayatta her şeyi alırsın yalnız seni seven kadının yoktur fiyatı.
Seni her şeye rağmen sevebilen kadını satın alamazsın,
Cüzdanın kilo kaybettikçe, sevgileri eksilen sevgililerin olur en fazla...
Falan filan sonra,
Bilirsin ya,
Sen sen ol o kadını satma!
Bir kadın seni seviyorsa kavga eder.
Hem birazdan boğazına yapışacak sanırsın, hem görürsün gözlerindeki korkuyu.
Kadınlar susmaz genç adam,
Susmuş kadın gitmiş kadındır.
Susmuş bir kadın için
Bitmiş bir adamsındır.
Bu kadınların değişmez hatta değiştirilmesi teklif bile edilemez olan maddelerinden biridir.
Kadın olmanın kuralıdır.
Bir şey daha vardır ki,
Kuştur kadın,
Ve bir gökyüzü vardır her kadının
Öyle bir havan olmalı ki adamım,
Senden göçmediği için, onu dondurmamalısın.
Bunu bir zamanlar seni gökyüzü ilan etmiş kadının, başka bir gökyüzünde kahkaha atışını duyunca anlarsın...

*Bu yazı son bir kaç gündür internette dolaşıyordu. Açıkçası başta okumaya üşendim, görmezden geldim diyebilirim. Bugün tekrar bir kaç arkadaşımın Facebook'da paylaştığını görünce merak edip okumaya karar verdim. Sonrası mı? "Ben bu yazıyı bloguma taşırım aga" diyerek başladım yazmaya. Yazanın ellerine sağlık! Ne demişler; "yazana değil yazdırtana bak!" Yoksa o söz öyle değil miydi? Neyse!
Bu arada blogtaki sorun düzelmediğinden bir süre daha fotoğrafsız takılacağım idare et artık! Hem önemli olan yazıların içeriği değil mi zaten?! Bir şey daha blogumu çok özlemişim yav!
Peki, ben yaklaşık 1(bir) yıldır nasılım, neler yapıyorum? Onu da anlatırım elbet! Şimdilik nasıl hissettiğime gelince uzun zamandır sesi soluğu çıkmayan sanatçının sahnesine geri dönüşündeki halet-i ruhiye işte. Deneme... Ses 1, 2, 3 Yayında mıyız?