Dikkat! Eski Sevgili Çıkabilir





Tuhaf bir duygu hissediyor insan tarifi ne mümkün! Konuşmaya çalışıyor seninle, sense ona "ilk kez ufo gören masum köylü" edasıyla bakıyorsun. Bu tesadüfi karşılaşma sonucunda susmanın ötesine geçemiyorum bir süre. Bir zamanlar sevdiğim o adam karşımda ve benimle konuşmaya çalışıyor 3 yılı aşmışız ayrılıkta sense şimdi bana; "lütfen kızgın olma artık aramızda kırgınlık olmasın bundan sonra hep mutlu olmanı istiyorum çünkü bunu hak ediyorsun" gibi cümleler kurma gereği duyuyorsun karşımda peki neden? Bir çeşit günah çıkartma modeli mi bu? Arkadaş kalamam bilmiyor musun? Dur dur  yoksa bana geri dönmek mi istiyorsun? Karşısında hem güçlüyü hem kırgını hem umursamazı aynı anda oynamak zor oldu az önce ama yaptım. Bu defa zafer çığlıkları atarak sevinç gözyaşları dökmek istedim çünkü yıllardır bu anı bekliyordum. Pişmansın, perişansın belli her halinden lakin bu dava kapandı ve o köprünün altından çok sular geçti benim içimde sana kalan ne var artık biliyor musun? Ben de bilmiyorum aslında ama sevgi olmadığına eminim bunu gözlerine bakınca anladım ve arkandan gidişini seyrederken ne kadar da küçüldüğünü farkına vardım. Yıllar küçültmüş seni ama beni büyüttü. Sevgili kelimesinin zaman içinde önüne konan "eski" ya da "yeni" sıfatları yer değiştirir ilişkilerde ama bir şey değişmez sabit kalır(mış) o da "anı" ismini alır(mış). Mış da mış mış mış... Nereye gidersen git ne yaparsan yap kendini terk edemeyeceğine göre o anılarda seninle gelir(miş) hep. Ben yıllarca kaçıyor muydum senden yoksa sen mi kovalıyordun beni ezelden? İNANILMAZSIN! Şimdi ne olacak diye sorarsanız inanın ben de bilmiyorum??? "Vasiyetimdir her şeyi zamana bırakıyorum"...

Yorumlar

Popüler Yayınlar