Sorun Bende Değil, Sende




Uzun sahil yürüyüşlerimden birisini daha noktalamak üzereydim ki eve ramak kala kitapçıya giresim geldi ve "Sorun Bende Değil Sende" isimli kitapla göz göze geldiğim o an aklımdan geçen tek cümle; aha işte buldum! oldu, kısa bir göz gezdirişin ardından  hiç tereddütsüz alıverdim kitabı. Kitap Pink Freud'un. Pink Freud, bir sosyal paylaşım sitesinde sıklıkla tıklanan, yakın takipçilerinin sayısı her geçen gün artan blog yazarı ve bu "eğlenceli" kitap da onun eseri. Özetle; "Bir kitap okudum ve hayatım değişti diyebilmeyi isterdim ama bir adam sevdim ve hayatımın içine etti" diyor. Okumaya yeni başlamama rağmen oldukça keyif aldım. Tabii zevkler ve renklere saygımız sonsuz... Siz hangisisiniz diye soruyor bize? Hayatının içine edilen "o kadın" mı Yoksa bahsedilen "o adam" mı? Yoksa her ikisi de olmak istemediğiniz için ne yapacağını bilemeyenlerden misiniz? İşte size aşkın, aşksız kalmanın acısı, komiği; sorusu ve cevabı diyor bizlere. İyi okumalar madem ben kabuğuma çekiliyorum. Kim bilir belki de bu kitap benim için bir ilham aracı olur ben de blog yazılarımı kitap yaparım ya da hayatımı bir film? Olamaz mı olabilir!


*** En komiği de kitabı gören annemin “işte sonunda sana uygun kitabı buldun ve sorunun kimde olduğunu anladın” demesiydi ama anne sorun ben de değil zaten bak kitap da öyle diyor desem de annem ısrarla kendi bildiğini okuyordu bense kitabımı tabii ki!

Yorumlar

Popüler Yayınlar