Yazlık Pazar






Arkadaş bu ne sıcak yahu! Allah'ını seven beni derin dondurucuda bıraksın ben kış gelince çıkarım korkmayın. Yazlık pazarlar efil efil  tadıyla beni denizlere, havuzlara çağırıyor sanki! Şu öten cır cır böcekleri de cabası... Kasvetli havalardan, üşüme korkusundan uzak "ay hasta olacağım sıkı giyinmeliyimli" cümlelerin rafa kalktığı, uzun gündüzlere sığdırılamayan aktivitelerle dolu, tertemiz bir gökyüzü tarlasının ortasında kalmış tek sarı papatya kıvamındaki güneşiyle, buz gibi karpuzu kesip yemenin tadına vardığın, aşkların hızlı yaşandığı(öyle derler) ve o meşhur reklamdaki gibi kendini "kızgın kumlardan serin sulara" bıraktığın zamanlardır yazlık pazarlar öyle değil mi? Denize girmek istiyorum, sahilde çıplak ayakla dolaşmak, tek derdim istediğim dondurmanın kalmaması olmalı mesela, her şeyden ve herkesten bir süre uzaklaşmak, balıklama atlayıp iki iskele arası yüzmek, dip dalışla deniz yıldızı bulup çıkartmak istiyorum. Güneş'in ya doğuşuna ya da batışına denk gelmeliyim şezlongumda... Çevremde kumdan kaleler yapan minikler dolanmalı, etrafta aradığım huzur ve sessizlik birinin dikkatsizce atladığı iskeleden yüzüme şlap! diye çarpan deniz ya da havuz suyunun sesiyle bozulabilir sorun yok!

Nil'in de dediği gibi "Ben bu yaz bronzlaşmak istiyorum!"

***
 


Neyse ki en sevdiğim şeylerden olan deniz+kum+güneş üçlüsüyle buluşmaya gidiyorum. Hatta an itibariyle tatil moduna girmiş bulunmaktayım. Bir süre buralarda olamayacağım ama seni de unutmayacağım. Dönüşte yazacak çok şey olur elbet! Haydi görüşürüz! He bu arada tatile çıkamayanlara sabır, tatilde olanlara da iyi tatiller diliyorum. Sevgiler...


Yorumlar

Unknown dedi ki…
merhaba siz bir etkinliğe davet etmek istiyorum bana mail atarmısınız?
sevgiler bahar270@hotmail.com
Merhaba, gulsah.ylmaz@gmail.com etkinlik nedir?
Blogger Bolat dedi ki…
Çok zaman oldu yazmayalı, dön artık :)
A.O Bolat geldim! :) Yakında yazmaya kaldığım yerden devam edeceğim inşallah! :)

Popüler Yayınlar