Dünyayı Kurtaran Adam'ın Oğlu







http://derslerikurtaranadam.com/ Nedir ki bu? İlk bakışta sıradan bir internet adresi gibi geliyor farkındayım ama tıklayınca hayatını kurtarabilme fırsatı sunuyor dersem ne hissedersin? Ünlü aktör Cüneyt Arkın'ın oğlu Kaan Cüreklibatır babasının bir zamana damgasını vurmuş filmi "Dünyayı Kurtaran Adam" dan esinlenerek oluşturduğu bir proje. (Bu arada Kaan Cüreklibatır babasına ne kadar benziyor vay arkadaş! Fotoğraflarına baktım da erkek kardeşi gibi maşallah!)
Sistem, kazan-kazan ilişkisi üzerine kurulmuş. Türkiye'de ilk defa kurumsal olarak üniversite öğrencilerinin ders notlarını paylaşıp, karşılığında ödeme alabilecekleri bir hizmet sunuyor. İlgimi çekti. Kel alaka deme yahu bugüne bugün bende öğrencilik günlerime geri döndüm heyhat!



Hayat beni yine yeni yeniden okumaya zorladı. Okuyom ben yaaa! İzmir Ekonomi Üniversitesi "İletişim" Fakültesinden mezun oldum derken kendimi Anadolu Üniversitesi "İşletme Fakültesinde" buldum işte ne yaparsın! Akademik kariyer? Hımmm neden olmasın buna 4 yıl içinde karar veririm nasılsa...
Neyse şu an karnım çok aç ve kendimi epey bir yorgun hissediyorum çünkü bu hafta içinde çok fazla koşturmaca halindeydim buna bir de annemin dizindeki rahatsızlığına "Menisküs Yırtığı" teşhisi konması ve bundan ötürü yürüyememe durumuna geldiği için benim evin hem iç işleri hem de dış işlerinden sorumlu bakanlığına terfi edişimi eklersek vay halime!





Yorumlar

Popüler Yayınlar