Nerelerdeydim?







Olur öyle bazen, içinden hiçbir şey yapmak gelmez. Kafanı yastığa, yorgana gömüp etrafta olup biteni sessizce izlersin.
Bir (1) yıldır yazmak için delirsem de yazmadım peki, nerelerdeydim? Ne oldu bana?
Öyle uzun uzun anlatmak istemiyorum;

Biraz depresif çokça keyifsiz
Biraz ağlak çokça muğlak
Biraz yorgun çokça kırgın
Biraz soğuk çokça siyah
Biraz suskun çokça dalgın zamanlarım oldu.

Dahası;

Okumadığım kitaplar
Yazmadığım bir blog
Sürekli ertelediğim işler
Dinlemediğim şarkılar
Tamamlanması gereken yarım kalmışlar
Sustuklarım
Konuştuklarım
Şaşırdıklarım
Alıştıklarım
Gizlediklerim
İtiraf ettiklerim
Korktuklarım
Cesaret ettiklerim
İstediklerim
Vazgeçtiklerim
Haklı olduğuma üzüldüklerim
Haksız olsam da sevindiklerim
Savaştıklarım
Barıştıklarım
Kaybettiklerim
Kazandıklarım
Bıktıklarım
Zevk aldıklarım
Yenilerim
Eskilerim
Verdiğim sözler
Tuttuklarım
Tutamadıklarım
Küçük mutluluklarım
Kocaman acılarım
Yanlışlarım
Doğrularım
Samimi olduklarım
Uzak durduklarım
Sahte yüzler
Gerçek gözler
Hepsi
Hiçbiri... Anla işte "her nerede değilsem orada iyi olacakmışım gibi gelir."



Yorumlar

Adsız dedi ki…
hoşgeldin! hiç gitme artık.
her an yaşadıklarını kaleme al ki, yazı bitene kadar da olsa,ne kadar insan olduğumuzu hissedelim..
Şairin dediği gibi; Mesele kaçıp gitmekse eğer, ölene kadar peşindeyim. :)

Popüler Yayınlar