1 MİM Molası





Blogunu ve kendisini yeni tanıma fırsatı bulduğum Turgay Aksoy beni MİM'lemiş. Teşekkür ediyorum ve sorularını hemen cevaplamaya başlıyorum.

Bu arada gerçekten keyifli bir blogu var takip etmeni tavsiye ederim. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

1) Nasıl blog yazmaya başladınız?

Açıkçası yazmayı küçük yaşlardan beri çok seviyorum. Lisedeyken günlük tutma merakımdan bugünlere kadar geldim çok şükür! Öte yandan yazmak benim için bir ihtiyaç zira kendimi yazarak daha iyi ifade ettiğimi düşünüyorum. Çoğu kez söyleyeceklerimin tükendiği noktada yazarak nefes almaya çalıştım bile diyebilirim. Ve blog yazma macerama gelirsek; o, bir gece Athena'nın Senden Benden Bizden şarkısını mırıldanırken kendiliğinden gelişiverdi. Sonuç; 2010 yılından beri blog yazıyorum ve ileride torunlarıma bırakabileceğim en değerli mirasımın bu blog olacağına inanıyorum.

2) Blogunda daha önce yazmadığın bir tarzda yazacak olsan bu ne olurdu?

Blogum herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği türde yazılarla dolu olduğu için daha önceden yazmadığım/yazamadığım sanırım sadece moda konusu var bir tek onda kendimi yetersiz hissediyorum diyebilirim. Onun dışında bir de kalemi kadar hayal gücü de kuvvetli hikaye yazarlarına çok imreniyorum o hikayelerden kitap bile çıkıyor ah!

3) Bloglarda okumayı en sevdiğin konular nelerdir?

Her türlü blog yazısını okumayı severim ama dediğim gibi hikaye tarzı yazılar beni daha çok cezbediyor. Bir de kişisel, seyahat ve yemek blogları favorilerim arasındadır.

4) Hayatta en çok yapmak istediğin 3 şey nedir?

3 şey ile sınırlanmış olmam birazcık düşünmeme sebep oldu ama şöyle sıralayabilirim;

- İtalya'ya gitmek bunu yapmayı o kadar çok istiyorum ki inşallah bir gün oradan yazılar yazarım.

- Kitap yazmak sanırım hayatı boyunca bunu yapmayı istemeyen bir kişi yoktur. Ben de dahil!

- Evlenmek Ha ha ha! Tamam istiyorum belki de o kadar çok değil onun yerine adrenalin dolu bir spor yapmak daha çok istediğim bir şey mesela Bungee Jumping! Azıcık cesaretin varsa kenara kadar gelip kendini yüksekten boşluğa bıraktığın an yaşadığın zevki sana şu hayatta çok az şey verir diye düşünüyorum.

Arkadaşlar sıra sizde diyor ve MİM'liyorum:

http://ruhsuzatmaca.blogspot.com/
http://biricitinyeri.blogspot.com.tr/
http://www.hayatreceli.com/
http://www.istanbulistanbulolali.com/




Yorumlar

ACEMIDEMIRCI dedi ki…
Keyifle okudum cevaplarınızı. İyi günler :)
Çok teşekkür ederim :)
Ruhsuz Atmaca dedi ki…
Çok eski bloggerlardansın aslında kıymetini bil bırakma. Moda yazarsan gel youtuber yapalım seni, çekimleri ben yaparım, sen konuları hallet. Evlenmek vay vay vay :)
Mim konusunda çok teşekkür ederim çok mutlu oldum değer verdiğini gösterir, ancak mime baktım o mimi çok önceden yaptım aslında birde mim artık cevaplamıyorum çünkü bloga çok zarar verdi zamanında. Şimdi kahve ısmralıyayım falına bakıp affet diyecem beni ama zor o da galiba bir orta yol bulalım. :D
Turgay Aksoy dedi ki…
Teşekkür ederim Gülşah hanım. Hem MİM davetimi yanıtladığınız için hem de güzel sözleriniz için. Cevaplarınız çok keyifliydi. Umarım dilekleriniz gerçek olur. Selamlar.
Ahahaha Ruhsuz Atmaca alemsin :) Falcılık da var diyorsun yani hımmm! Yok yahu moda blogger'lığı benlik bir iş değil. Affetim seni kararına saygı duydum, teşekkür ederim.
Rica ederim Turgay Aksoy :) Esas ben teşekkür ederim güzel bir MİM oldu. İnşallah hepimizin hayalleri gerçek olsun.
Ruhsuz Atmaca dedi ki…
Fal bakarım, iyi olmasa da, düşün derim. :))) Sen modayı düşün biz bunu işe dökelim parasızlık kötü battım batıyorum, bir yerden döndürelim bu işi. :)) Çok hızlı oldu bu affetme olmadı neyse bir yol bulacaz bunun için :))
Sen baya kararlısın da Moda ne ki blogger'ı olayım be Ruhsuz Atmaca bence sen kitap yaz çok satacağından eminim neticede kalemin oldukça güçlü, fala inanmıyorum ama falsız da kalmıyorum diye aklımı çelmeye çalışıyorsun. :)
Ruhsuz Atmaca dedi ki…
Ben iletişimciyim bu yeteneği çıkarabilirim bak. Sakın bir düşün bunu hatta bir hafta düşün oturup konuşup anlaşalım. :))
Kitap konusunda teşekkür ederim, tezimi yazarsam bir şiir, ya da bloggerların içersinde olduğu bir kitap düşüncesi var, ama olacağını sanmıyorum. Ayrıca kalemim güçlü değil hala sürünme aşamasındayım :))
Fal konusunda nice gel bana bak diyen var, iyi bakarım, yan bakarım, ters çevirir bakarım, dikiz aynasından bakarım :))
Eski iletişimcilerden kim kaldı? Ben de iletişim fakültesi mezunuyum ardından da işletme okudum. :) Fal konusunda da iyiyimdir iyi bakarım ama şu moda blogger'lığı hiç bana göre değil o konuda beni ikna etmen zor da ben seni şu kitap düşüncelerinden birini hayata geçirmen için ikna edebilirim çünkü gerçekten iyi yazıyorsun bu konuda mütevazı olma bence.
Ruhsuz Atmaca dedi ki…
Eski iletişimciler şuanda işlerini yapamadıkları için sürünüyorlar kalmadılar. :)) İyi yapmışsın geçmekle bende yüksek lisans yapayım dedim ama ne komik herkes şimdi yüksek yapıyor. :))

Biz yapalım bana göre de değil hep eleştiririm ama biz yine parasal anlamda yapabiliriz. Kitap düşüncesi konusunda bunu bir ara tanışalım ama ukalaca olmasın ciddi emekleme dönemindeyim, çok okumam gerek hiç okumuyorum. :) Teşekkür ederim sen vlog işini düşün, ben fal bakarım. :))
Tezin tez bitsin inşallah :) Hayırlısı valla önce bunu enine boyuna bi düşünmem gerek ama gerçekten zor ya bakalım.
canım teşekkürler umarım sen de ben de evleniriz :))) en kısa sürede yapacağım
Rica ederim kuzum hayırlısı! :)

Popüler Yayınlar