Süper Sürprizci!





Hayatınızda mutlaka olması gereken insan modelinden biridir "Süper Sürprizci" kişi/kişiler. Yoksa bulmaya çalışın var ise keyfini çıkarın çünkü onlar, aniden beliriverirler ve yüzünüzü beklenmedik bir şekilde güldürebilirler bu yüzden sürprizleri hep süperdir. Dün, iş çıkışı hayatımın en dolu ve en güzel anlarından birini yaşattılar bana öyle ki bir İzmirli olarak-utanç verici olsa da- matematiksel toplamda 1'i geçmeyen fayton turu macerama 2.yi ekledim onlar sayesinde(bu arada ayda yılda bir kez bile olsa Kordon'da fayton turu atmanızı şiddetle tavsiye ediyorum) iş stresini, yorgunluğunu unutturdular bana ve neredeyse damarlarımdan kan yerine monotonluk akan hayatımı geçici bir süre de olsa hareketlendirdiler ne yazsam az, iyi ki varsınız ve benim hayatımdasınız. Şans bu olsa gerek!

Herkese, yaşamının bir yerinde "süper sürprizci" birinin eşlik etmesi dileğiyle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar