Momiji Aşkına!







Eğer ilk görüşte aşk diye bir şey yoksa ben hiçbir şey bilmiyorum! Resmen 2-3 gündür rüyalarımı süsleyen ve ilk gördüğüm andan itibaren "istiyorum" diye yeri göğü inlettiğim bu sevimli, şirin Momiji Bebekleri'nden bahsediyorum.
İlk defa gazetede gördüm ve o andan itibaren tuhaf bir sempati duyduğum bebeklerin bu kadar sevilmesinin sırrı ne? Arkadaşlık ve nezaket simgesi olmaları, benzersiz tasarımları ve o şipşirin ifadeleri...
Momiji bebekleri son zamanlarda dünyada manevi anlamda en değerli hediyelerden sayılıyor-muş! Altlarında gizli bir yuvası var buraya, kağıda yazdığın mesajı saklayabiliyor; arkadaşına, sevgiline, eşine, dostuna hediye edebiliyorsun. Harika!



 Tabii bebeklerin koleksiyon ürünü olduğunu ve piyasaya limitli sayıda sürüldüğünü söylemem gerekiyor. Yani kısa bir sürede satıştan kalkabiliyor. Olamaz!
Momiji bebeklerinin Japon geleneksel Kokeshi bebeklerinden ilham alınarak tasarlandığını ve 2005'te İngiltere'nin Arden Kasabasındaki küçük bir tasarım atölyesinde yaratıldığını biliyor muydun? Önce sadece 12 Momiji Bebeği tasarlanıyor sonra da ünü tüm dünyaya yayılıyor. Koleksiyonerleri iş başındadır muhakkak!
Bebişler 8-8,5 santim boyunda, 150 gram ağırlığında... Daha fazlası ve sipariş için:
Sanırım, Momiji bebeğim olana kadar epey bir sayıklama süreci yaşayacağım.



Yorumlar

dizimanyaq dedi ki…
Çok şirinler bayıldımm :)
Evet çok tatlılar :)

Popüler Yayınlar