Mutluluklar Silsilesi







Selamlar efendim bu kez gerçekten peş peşe yaşadığım güzel anları, duyguları okuyacağın bir blog yazısıyla karşındayım. Allah ellerime ve klavyemin gücüne zeval vermedikçe yazmayı bırakmam; aşırı yorgun, uykusuz ve hücrelerimin içi sanki birer domino taşı kıvamında dökülüyor gibi hissetsem de kendimi hiç önemli değil. Yazdıkça hafiflerim nasılsa! Bu arada resimde görmüş olduğun güzel kadın benim annem.
Bana göre saçmalık ama geleneksel olarak kutlanması gereken özel gün statüsüne girmiş olan "Anneler Günü" şerefine: kelimelerin yetersiz kaldığı, anlamlara sığdıramadığım ve idolüm olan kadın biricik ANNE'M başta olmak üzere tüm annelerin ve anne adaylarının bu özel günü kutlu olsun. (Hediyesini de verdim anacığımın ay nasıl sevindi anlatamam hep "alma hediye filan istemiyorum sen en güzel hediyesin bana" der ama benim içim rahat etmez bu gün herkes annesinin gününü kutlarken benim anamın boynu bükük kalamaz) Sabah, annemi öperken bana aynen şu cümle döküldü dudaklarından: "Bir gün, allah sana da anneliği tattırsın inşallah kızım, o gün nasıl bir duygu olduğunu çok daha iyi anlayacaksın." Amin anacım amin! İç sesimle güldüm ve dedim ki  kendime var ya benden nasıl bir anne çıkacak ortaya hiç düşündün mü Gülşah?! (Ama içimden tabii!) Klişe olacak ama annelik; henüz tatmadığım ve bir gün mutlaka yaşamak istediğim en özel duygu...

Birisini karşılıksız sevebilen, yemek koyulurken "bu kadar yeter" dedikten sonra mutlaka bir kaşık daha yemek koyan kişiye anne denir. Ve o her şeye değerdir. Terlik giy, çok içme, yerlere çıplak ayakla basma, üstüne bir şey al, nereye koyduysan oraya bak!, geç yatma erken kalkacaksın, o tabak bitecek, dondurma yedikten sonra su içtin mi sen?, beni hiç dinlemiyorsun, hep kafanın dikine git zaten, başıma kalacaksın sonunda, belini ört sonra çocuğun olmaz Mazallah!, babanın gelmesini bekle, babana sor, ben kızımı tek başına bırakmam oralarda, çocuğumu sokakta bulmadım, kızımla gurur duyuyorum, sana değil çevreye güvenmiyorum, sende bir şey var/moralin bozuk senin?, kendi güzel bahtı da öyle olsun inşallah!, bizim kız evde kalacak, kimseyi beğendiremiyoruz, anne olunca anlarsın, ben demiştim, sokağa çıkarken dikkat et, o çocuk kim ben tanıyor muyum?, 50 yaşına da gelsen kuzumsun benim, odanı topla, daha yeni temizledim dikkat et!, Seni evlenince göreceğim ben, biz senin yaşındayken... babasının kızı, inatçı keçi, ben sık sık arayacağım seni o telefona bak! Neredesin sen?... Hepsi annemden bire bir alıntıdır.



Ah! Tarifi yok seni anlatmanın anam, ağlarsa anam ağlar ardımdan... 

O değil de bizim tadilat bitmedi millet, evde sinir krizi geçireceğim. "Ustalarla Yaşam" diye bir belgesel çekmeyi düşünüyorum, bazen sırf konuşmalarından bile bir kitap çıkartabilirim piyasaya. Geçen hepsi farklı takımlıymış bir tartışmaya tutuştular ki sorma gitsin. İşi bırakıp kavga etmeye başladılar. Evde inşaat mı yapılıyor arbede mi çıkıyor belli değil. Bizim evdeki ustalar da normal değil be!

Benim yakın arkadaş evlendi dün akşam ay! Nasıl güzel olmuş anlatamam, çok mutluydu tabii bende öyle bir ara gözlerim doldu, mutluluktan ağlamak çok farklıymış yahu! 
Deniz&Çağlar Bir yastıkta kocayın inşallah!(Ayakkabısının altına ismimi yazmış hatun eğer silinmediyse evde kaldığımın resmidir. Zaten kınada da elimdeki mumu söndürdüm böyle olunca evlenmek güçleşiyormuş yoksa evlenemiyormuş musun öyle bir şey!
Takımı taktım, görevimi yaptım bitti diye bir şey yok! Her daim yanında olacağım, söz veriyorum canım arkadaşım Deniz Pehlivanlar...

Gelelim ŞAMPİYONLUĞUMUZA... Dün akşam çifte mutluluk yaşadım be! Hem düğün hem derbi... uuu beybi! Haberi aldığımda düğündeydim hatta Denizle karşılıklı oynuyorduk, duyunca Çiftetelli moduna girdim o ayrı.

Tebrikler ASLANLAR! Kedi erişemediği ciğere mundar dermiş, biz seni şampiyon oldun diye sevmedik be Galatasaray, boş ver arkadan konuşsunlar bırak!



*** Normalde başımı kessen gitmiyorum düğünlere çünkü sıkılıyorum hem de beni beğenip oğluna, kardeşine isteyenler ve "haydi bakalım sıra sana geldi" diyenler yüzünden sinir kat sayım tavan yapıyor. Üstelik hayatımda ayda yılda bir kez düğüne gidiyorum o zamanda illa bir şey olur. Kuzenin nişan selesinde de bir çocuğa aşık olmuştum neredeyse meğer o da beni beğenmiş sonra?? Sonra gördük ki öküzgillerdenmiş bu tanıdıkça anladım. Neyse!

Bir gün kendi düğünüme gitmemekten korkuyorum. Hatta düğünden kaçan bir gelin görürsen o ben olabilirim.





Yorumlar

DOREMİ dedi ki…
"yorgun, uykusuz ve hücrelerimin içi sanki birer domino taşı kıvamında dökülüyor gibi hissetsem de kendimi hiç önemli değil. Yazdıkça hafiflerim nasılsa! Bu arada resimde görmüş olduğun güzel kadın benim annem :)" buğulu gözlerle annenin sözleriyle tamamladığın yazın çok hoşuma gitti...:))Şu tadilat bitsin kahve içmeye gelicem bak..;))
crazywomanrosemary çok teşekkür ederim canım, beğendiğine sevindim :) Aaa beklerim tabii gel ben sana kekler, kahveler yaparım hehehe :)))

Popüler Yayınlar