Bugün Benim Doğum Günüm!







Yıllar geçiyor, hayat birer takvim yaprağı misali gün gün kopuyor ve gidiyor ömürden... Bugün benim doğum günümdü. EN sevdiklerimle; dopdolu, coşkulu ve bir o kadar neşeli bir gün geçirdim. Teşekkür ederim. İyi ki varsınız ve iyi ki hayatımdasınız! Hayat sizinle daha güzel! Başta kendi ailem olmak üzere böyle bir hayırlı evlat yetiştirdikleri için teşekkür ediyorum. Sonra da gerek telefonla gerek mesajlarla ve gerekse sosyal medya yoluyla bana ulaşan herkese sonsuz teşekkürler... (Kutlamayanların da canı sağ olsun). Sizlerle büyüyorum ve sizi çok seviyorum. Çok duygulandım ve ağlamak istiyorum.
 

 

Yorumlar

Düş Kızı dedi ki…
Doğum günün kutlu olsuuun :)
Ne güzel bir gün geçirmişsin :))
Düş Kızı çok teşekkür ediyorum! :) Evet, çok güzel bir gündü! :)
zeynep dedi ki…
Biraz geç gördüm .
Doğum günün kutlu olsun .
Sevdiklerinle birlikte nice mutlu yıllara !
Zeynep, çok teşekkür ederim canım :) Hep birlikte inşallah! :)
Unknown dedi ki…
doğum günün kutlu olsuunnn, biraz geç olsa da :) umarım her dileğin gerçekleşir :)
OnTheRoad çok teşekkür ederim canım :) İnşallah! Hepimizin dilekleri gerçek olsun!
Blogger Bolat dedi ki…
Sevgili Gülşah, doğum gününü kutluyorum. Ömrün uzun ve her dakikan mutluluklarla dolu olsun :)
Sevgili Bolat, çok teşekkür ediyorum. Hep birlikte nice senelere inşallah! :)
siyah kuğu dedi ki…
Geçmiş doğum günüşün de kutlu olsun nice seneler öptüm canım.
Çok teşekkür ederim siyahkuğu canım benim :) Öptüm bende seni, sevgiler...
DOREMİ dedi ki…
AY UĞRAYINCA GEÇMİŞTE OLSA DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLAYIP GEÇİM DEDİM..:))
crazywomanrosemary iyi yapmışsın canım, çok teşekkür ederim :) Hep birlikte nice senelere inşallah! Sevgiler...

Popüler Yayınlar