Bir Çekilişle Hayata Döndüm







Merhaba, yaklaşık 1 aydır bloguma yazmayı bırakmıştım ama daha fazla dayanamadım ve tesadüfen iletisini gördüğüm canım arkadaşımın http://hayatreceli.blogspot.com/ davetiyle hayata ve bloguma döndüm. (Bu ısınma amaçlı çok yakında "ASLAN GİBİ" geliyorum.) 
Biz gelelim Reçelime, yaklaşan yeni yıl için bakım çekilişi hazırlamış ve bence muhteşem hediyeler veriyor eğer sende katılmak istersen yapman gereken çok basit; http://hayatreceli.blogspot.com/2012/12/recelin-yeni-yil-bakim-cekilisi-baslasin.html tıkla, talimatları sonuna kadar oku, uygula ve muhteşem hediyeleri kazanma şansını yakala! Yeni yıla bakımlı gir.

Yorumlar

hayatreceli dedi ki…
yavrumm benim beeee sana da bu yakışır o kadar sevindim ki aramıza dönmene sana duygularımı anlatamam benimle dündüğün için çok mutluyum ama asıl öenmli olan dönmüş olman canım benimm ne zaman nerde nasıl istersen hep yanındayım ben bunu unutmaaa:)
kocaman sevgiler...
Tatlım valla senin o iletinden sonra dedim özleniyorum ve özlüyorum bu kadar mola yeter bloguma geri döneyim :) Çok teşekkür ederim her şey için varlığınız bana güç veriyor...

Popüler Yayınlar