Bir İsteğim Olacak!









Selam! Geçtiğimiz günlerde Twitter sayesinde tesadüfen haberim olan bir projeden bahsetmek istiyorum. "Yeni oluşturacağımız kütüphanemiz için desteklerinizi bekliyoruz." Peki, nedir bu projenin amacı? Hemen dilovasisafakder@gmail.com adresine bir mail gönderdim tabii ki!

Kocaeli'nin Dilovası İlçesi gelir seviyesi düşük öğrencilerin ve eğitim seviyesi olarak Kocaeli'de olmasına rağmen düşük seviyede olan bir ilçede öğretmen arkadaşlarımızla beraber böyle bir proje başlattık.
Ülkemizin dezavantajlı bölgesinde olan bu öğrencilerimize sosyal sorumluluktan ziyade "zorunluluk" olarak öncelikle kütüphane kurmayı hedefledik. Aslında ihtiyaç çok ama kitap toplama aşamasındayız. Genellikle Çocuk ve Gençlik Edebiyat Türleri, roman, Dünya Klasikleri, Tarih-Araştırma vb kitaplar öncelikli eksiklerimiz ama dilediğiniz benzer kitapları da gönderebilirsiniz.

İletişim ve Adres Bilgilerimiz:


Mürsel ACAR adına
Dilovası Şafak Eğitim Ve Kültür Derneği
Mimar Sinan Mah. Bağdat Cd. No: 33
Dilovası/Kocaeli
(Bim Market Üstü)
Tel: 05346184647

Tekrar teşekkürler ve Saygılar... Diye bitiyordu mail.

Ben ki kitaplarım kıymetlidir birisine ödünç vermeye bile kıyamam ama şu maili gördükten sonra işler değişti. Kollarımı sıvadım ve çocuklarımızın ihtiyacına yönelik kitaplarımı şöyle bir listeledim, bayramdan sonra da kısmetse kargoyla yolluyorum çünkü onları mutlu görmek, beni de mutlu edecek buna inanıyorum. Haydi sıra sende! Pamuk eller kitap bağışına lütfen, Bir Kitap da Senden! Unutmadan, https://twitter.com/DilovasiSafak adresini bir kaç dakikanızı ayırıp incelemenizi tavsiye ediyorum zira kitap kurtlarının baya ilgisini çekecek paylaşımları olduğunu gördüm. Ayrıca bu projeyle ilgili kafanıza takılan her şey için size özelden anında cevap veriyorlar. (Yoğunluk varsa biraz geç de cevap alabilirsiniz sonra bana höykürmeyin.)
İyi bayramlar dilerim.
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar