Erkekleri Anlama(!) Sanatı





Kadın karmaşık bir yaratık belki ama bazen erkekleri anlamak da zor! Şimdi belli başlı maddelerle onları anlamaya çalışalım, bakalım ne kadar başarılı olacağız?

* "Ben balığa çıkıyorum"
Yani elimde bir oltayla bütün gün sandalda oturup, kusana kadar içtikten sonra denizde yüzen balıkları seyredeceğim tutabilirsem bir kaç balıkla eve geleceğim işte daha ne! (Yorum yapmayacağım sana)

* "Mutfakta her şey yolunda mı? Yardıma ihtiyacın var mı?"
Bu soru eşittir yemek neden halen masaya gelmedi demektir.(Toplamda 40 tane elim ve ayağım var haklısın tabii!)

* "Bunu şimdi anlatmak çok uzun sürer"
(Peki ne zaman anlatırsan kısa sürer ki?) Bu lanet olası şeyin nasıl çalıştığı hakkında hiçbir fikrim yok demeye çalışıyor aslında...

* "Tabi ki seni dinliyordum tatlım, sadece bu ara iş ile ilgili kafamda bir sürü şey var"
(Yalana bak!) 
 Anlamı: Şu karşıdaki sarışın bombanın erkek arkadaşı var mı yok mu? Kafam ona takıldı. (Kafasını gövdesinden ayırmak lazım o anda vesselam.)

* "Güller senin için aşkım, ama sen onlardan daha güzelsin"...
Ben bir halt yedim ve vicdan azabından ötürü gelirken bu çiçekleri aldım. (Karşısında çöpe atmışlığım bile var, bana çiçekle böcekle gelmeyin sakın!)

* "Bir tek seni sevdim/bu sözleri ilk kez sana söylüyorum"
(Ha oldu ben de Angelina Jolie memnun oldum!)

* "Biraz ara verelim"
İki anlamı var ya birisini buldu ayak yapıyor ya da iş ciddiye gitmeye başladı korkup kaçacak delik arıyor... (Otobüs mü lan bu mola verelim hı?!)

* "Muhteşem gözüküyorsun hayatım"
Diyor ki: Umarım bu denediğin son elbisedir yoksa kalp krizinden öleceğim.

* "Hastayım, her yanım ağrıyor, bir çorba yapsan da iyileşsem" 
Bildiğin ilgi bekliyor ya kedi gibi, ha bu arada yumurta kırmayı bile beceremediği için bir çorbaya muhtaç ah canım!

* "Yine ne yaptım ya?"
Anlamı şu: Yine mi yakalandım eyvah!

* "Hafızam zayıftır, biliyorsun"
 Muhtemelen özel bir günü unuttu zeytinyağı gibi üste çıkmak istiyor.
(Hayır efendim bil-e-mi-yor-um! Hafızanın kaç GB olduğu alnında yazmıyor.)

* "Burası bizim mekan rahat ol!"
(Mekanın tapusunu göster de inanayım yeaaa!) Demeye çalıştığı şey: Tanıdık bir yere geldik, şimdi eskilerden Necla'yı falan görmüş olurum hem epeydir haber alamıyordum zaten iyi oldu.

* "Merak etme alt tarafı küçük bir kesik hem bana bir şey olmaz"
(Serde erkeklik var bok sürdürmem, tam da damardan kesildi aslında ama gebereceğimi bilsem çok acıdığını söyleyemem.)

* "Hı Hı çok ilginç, sevgilim"
 Anlamı şu: Sen halen konuşuyor muydun ya? Bir sus artık be kadın!

* "Hayatımda senden başka kimse olamaz ki"
(Bal gibi de olur/oluyor, bu en kuyruklugillerden bir yalan örneği)

* "Ben maça gidiyorum, geç dönerim"
Biraz kafamı dinlemek istiyorum, stres atıp gelirim.
(Umarım gittiğin gerçekten halı saha maçıdır cicim yoksa Dedektif Gadget kılığına girip seni kovalamak istemiyorum.)

* "Biraz sakin ol kaybolmadık, ben yolu biliyorum"
Anlamı şu ki: bizi artık burada kimse bulamayacak, sanırım kaybolduk.

* "Şeyyy ben de tam seni arayacaktım canım
(Bildiğin idareci mantık bu.)
Demem o ki: Sen hayatımda en son sıralardasın.

* "Problem sende değil kesinlikle, şu sıralar bağlanamıyorum birine pek fazla"
Diyor ki: Ben gönlü genişlerdenim, evlilikmiş, bağlanmakmış benim neyime be yavrum...
(Bu unisex bir sorun olarak kabul edilebilir belki ama çoğunlukla erkeklerden duymaya alışık olduğumuz bir repliktir ve böyle tipler genelde kendilerine Issız Adam dizisindeki Alper'i idol almışlardır aman dikkat!)

Yorumlar

Popüler Yayınlar