İlham Perim Athena'dan Geliyor... Ben Böyleyim








Bir gece yarısı ilham alıp ertesi gün kendimi blogumun ismini mırıldanırken bulmuştum; herkese bahset Senden Benden Bizden... Şimdi de severek dinlediğim ve dinledikçe kendimden çok şeyler bulduğum bir şarkısının sözlerini yazacağım buraya "Kendi Yolumda" ya da diğer adıyla "Ben Böyleyim"
 


                   
                    Hayat bu kadar mı?
                    Bence değil
                    Bir kaç sözüm var
                    Biraz senin gibi
                   Yıkılmayan duvarları gibi
                    Bazen resmini
                    Bazen uzak yakınlarım var
                    Ben böyleyim kendi yolumda


                   Bırak tutma beni
                   Kaybetsem üzülmem asla
                   Ne boş kaygıların
                   Korkma bana hiç bir şey olmaz
                   Yanlış doğru gibi
                    Eksik kalan bir kaç sözse
                    Ben Ben Böyleyim
                    Kendi yolumda


                   Hayatta benim
                   Her anımı yaşadıkça sevesim var
                   Aldırmam hiç yağmurlara
                   Benim güzel hatalarım var
                   Bir an bile vazgeçmedim
                   Kendi yolumdan


                 Değer saklanma hiç geçer zaman
                 Böyle de geçer sen ister vazgeç
                 Beklentiler sadece üzer
                 Ayrı dünyalarda farklı farklı kafalarda
                 Ve ben ben böyleyim
                  Kendi yolumda...


Not: Sevgili(!) grip, eğer bir an önce yakamdan düşmezsen sana mikrop muamelesi yapmaya devam ederim zira sayende kaç gündür yataktan çıkamıyorum ve ejderha gibi her yanımdan ateş çıkıyor, üstelik o küçücük burnum kağıt mendillere silmekten iyice ufaldı.

Yorumlar

hayatreceli dedi ki…
keyifli bir dinleti oldu tatlım ...ah bu şarkılar neler anlatır değil mi??

sevgiler...
Teşekkürler Reçelim :)

Sevgiler...

Popüler Yayınlar