Mimim Geldi






Sevgili http://firariruhumunseyirdefteri.blogspot.com/ dan geldi bu mim de kendisine çok teşekkür ediyorum beni  hiç unutmaz. Yoğunluğumdan ötürü cevaplamakta biraz geciktim hatta sona kalıp dona mı kaldım acaba diye bile düşündüm :) Neyse gevezeliği yavaşça bir kenara bırakıp sorulara geçiyorum;

1- Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı?

Sanıyorum ismi "Basamak" olurdu. Hem hayatın her tadını hem de tıpkı bir merdiveni andıran yaşantımı bu şekilde sunardım izleyiciye. Benim filmimde macera bol olurdu buna hiç şüphem yok çünkü bulunduğum her ortamda, karşılaştığım her durumda adrenalin arıyorum (: Yenilik ve heyecanı seviyorum. Ben nerede, heyecanlı vaziyetler orada! Bu kadar heyecan yeter deyip göz yaşı, acı ve kedere de yer verirdim elbet! Türk halkı seviyor zaten daya acıyı evladım! Ve tabi ki de mutlu... KESTİİİK! Büyük ihtimalle tam mutluluğa kavuşacakken buna engel olan bir şeyler ya da birileri çıkacaktır filmin sonunda yine de nasıl bitirebileceğime dair pek fikrim yok şu anda... Bunu ileride bir gün hayatım film olursa konuşuruz :) Dizi olursa izlenme rekorları kırar, film olursa gişede iyi bir hasılata imza atardım orası kesin! Hatta durumu abartayım mı belki de "Basamak" goes to oscar hımmm ne dersin?
Gelelim müziğe bu konuda çok titiz davranırdım zira filmin önüne geçmemeli! Dizi-film müziği bestecilerinden birinin filmim için özel bir müzik yapmasını isterdim.

2- Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa neyi değiştirirdiniz?

Böyle bir gücüm olsaydı ilk önce kendi hayatımı daha sonrada genel olarak hayatı değiştirebilmeyi çok isterdim. Gerçi tüm bu değişiklikleri yaparken ya da yaptıktan sonra kendimi nasıl hissederdim hiç bilmiyorum.

3- Sizi en çok etkileyen film sahneleri nelerdir?

Bomba soru tebrik ediyorum! Şöyle bir düşündüm de çok fazla sahne geçti gözümün önünden ama ben içinden bazılarını seçtim;

Babam ve Oğlum Unutulmaz sahnesi. Of of! Tam da ailevi problemlerimin yaşandığı bir dönemde izlemiştim bu filmi ne ağlamıştım bu sahnede...






Forrest Gump Bu filmin hayatımda önemli bir yeri var arkadaş! Üniversitedeyken üzerine bolca proje yaptım.






Harry Potter ve Ölüm Yadigarları Bu sahneyi çok beğenmiştim.






Aşk Tutulması Bu film çok tatlıydı.





Amélie Sanıyorum ki izlerken hiç bitmesin istediğim filmlerden biri.







The Notebook  Üfff! Ne güzel filmdi bu be!





Ye Dua Et Sev(Eat Pray Love) İtalyanca ve İtalya sevdamın tavan yaptığı sahneydi. Attraversiamo!





Issız Adam Hayatıma giren öküzlere seslendiğim filmlerden biri tam anlamıyla kült! Heh bir de son sahnesi vardı tabii beni en çok ağlatan...








Truman Show İşte bu sahnesi...




The Curious Case of Benjamin Button Film baştan sona çok güzeldi o yüzden her sahnesini soluksuz izlemiştim...





Berlin Kaplanı Geçtiğimiz haftalarda izledim ve çok güldüm özellikle rafting sahnesini aradım ama bulamadım. İzlemenizi tavsiye ederim.






Butterfly Effect 2 (Kelebek Etkisi 2) Aslında film seri halinde süper ama en çok bu sahne diyorum.





Altıncı His Film, ilk izlediğim korku filmi olması bakımından da önem arz ediyor. Tam anlamıyla korku-gerilim filmi manyağıyım. Evde yalnız kalınca korku filmi izlemeye bayılıyorum (Normal değilim tamam kabul)





              Titanic Unutup geçemezdim bu sahneyi...






4- Yaşadığın şehir bir günlüğüne sana tahsis edilse, boş bırakılsa ne yaparsın?

Sanıyorum bir gün yetmeyecektir bana. Belki şehir planını sil baştan değiştiremem ama yapacak çok şey bulacağımdan bütün gün dışarıda olurum.

5-  Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler hangileri?

Yerli dizilerden; Kuzey Güney, Yalan Dünya, Bir Erkek Bir Kadın... Yabancı Dizilerden; How I met Your Mother, Dexter...

Bu mimde böylece sona erdi, bir sonraki mimde görüşmek dileğiyle hoşçakalın.


(Unuttuklarım ya da kendisini mimlemek isteyen varsa mimleyin lütfen!)

Sevgiler...

Yorumlar

Firarî Yolcu dedi ki…
Mmm Oscarlık film ha? :D
Unutamadığın sahneleri beğendim, ortak olanları var elbette.
Hoşuma gitti, dolu doluydu yazın.
Eline sağlık canım.
Ben teşekkür ederim canım sorular çok güzeldi, iyi ki mimlenmişim :)Hepimizin hayatı oscarlık aslında hehehe :)
Firarî Yolcu dedi ki…
Doğru diyorsun, hepimizin ki ayrı ayrı Oscar'lık. :)
hayatreceli dedi ki…
filmler arası yolculuk çok güzeldi canım:))
sevgiler..
Senin de cevaplarını merakla bekliyorum Reçelim :) sevgiler...
Blogger Bolat dedi ki…
Off ben bunu kaçırmışım :( cevabını kağıthane adlı postta vermiş olayım :)
Olsun, önemli değil :) Geç olsun güç olmasın :)
Blogger Bolat dedi ki…
Forrest Gump, ne güzel bir filmdir en az 4 kez seyrettiğimi hatırlıyorum :)
Evet bende çok severek izlemiştim, üstelik analiz etmem gereken bir ödevdi, severek de analiz etmiştim :)

Popüler Yayınlar