Mis gibi!






Bugün arkadaşımla beraber Alsancak'ta geziyorduk ki o mis gibi kokusuyla her daim beni benden alan Nergis çiçekleriyle karşı karşıya geldik. Çiçekçi kadın bana bir kıyak geçerek (bu lafı seviyorum) içlerinde Goncalı olanlardan güzel bir buket yaptı. Ohhh mis gibi! Seviyorum bu çiçeği ve kokusunu nedense her kokladığımda içim huzur doldu öyle ki vapurdan eve gelinceye kadar sayısını sayamadığım kadar çok kokladım çiçeği, burnum artık diğer kokulara kapalıyım uyarısını veriyordu adeta. Şu anda vazomda nergislerim ve bıraktığı o müthiş kokunun sarhoşluğunda düşüncelere çoktan daldı zihnim. Bir şey fark ettim hayattan böyle küçük şeylerle kendisini mutlu etmeyi bilmeli insan. Bir söz der ki "iyi çalışan, sık gülen ve çok seven başarıyı elde eder". Özellikle "çok seven" kısmına odaklanın bu illa ki karşı cinsi sevin mesajı vermesin size çiçeği sevin (benim gibi), kuşu sevin, ağacı, böceği... ne istiyorsanız onu sevin ama yeter ki sevmesini bilin o zaman hayattan zevk almasını da bilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar