E.K.O.K. (Erkeklerin Kabusu Olan Kadınlar)

                                       



Efenim valla sürekli karşı cinsi eleştirmek hoş değil diye düşündüm ve daha fazla haksızlık etmeden hemcinslerime de buradan verdim veriştirdim.  (Ben de dahil olmak üzere hepimizin hatalı olduğu konular var)
E.K.O.K. nedir? En Küçük Ortak Kat Sayı/En Büyük Ortak Bölen falan değil zaten ben de matematiği sevmiyorum hiç şimdi kalkıp ne alaka diyebilirsin deme ! Çünkü bu yazı başlığımın kısaltması yani Erkeklerin Kabusu Olan Kadınlar'a değineceğim sadece....

-Dış görünüş önemli
Şimdi felsefe yapmayı bırakın ben iç güzelliğe önem veririm falan. İlk görüşmede karşındakinin içini göremeyeceğin kesin. Bakımlı olmak yani öyle full makyajlı dolaşmak değil. Kıyafetinize, saçınıza başınıza çeki düzen vermek erkeklerin hoşuna gider. Makyajı da çok abartmadan yapmalı.

-Kıl oldum abi!
Kıllar, erkek vücuduna ait kalmalı düşüncesindeler. Özellikle de bıyık, favori ve bel bölgelerindeki kıllar onlara çok itici gelmekte haberiniz olsun. Demek ki napıyoruz? Adı üstünde istenmeyen tüylerle vedalaşıyoruz.

-Topuklu ayakkabı
 Şöyle ki yolda Sırtaki dansı yaparak yürümenin bir manası yok eğer topuklu ayakkabıyla yürümekte zorlanıyorsanız giymeyin daha iyi çünkü bu durum onlara komik geliyor. Ama ayakkabılarınızın temiz ve bakımlı olmasında hiç bir sorun yok. Yazın açık ayakkabı giydiyseniz de pedikürlü ve ojeli tırnaklarınız olmasına dikkat edin.

-Başın öne eğilmesin!
 Dik oturun hanımlar bu hem olduğunuzdan uzun hem de kendinize güvenen bir kadın portresi çizecektir. Notre Dame'ın Kamburu olmanın gereği yok ki...

-Giyim tarzınıza dikkat edin
 İmaj hiç bir şeydir rahatlıksa her şey. Yani seksi olacağım deyip dekolte giyerek ve bu dekolteyle oranızı buranızı çekiştirmek pek de sempatik gelmese gerek. Rahat olmalısınız eğer o dekolteyi giyeceğim diye tutturduysanız da onu taşımasını bilin.
Bi de kilo probleminiz var ve ısrarla daracık pantolonlar, taytlar ya da mini etekler giymek istiyorsunuz inanın hoşlarına gitmiyor aksine alay konusu olabilirsiniz karşılarında.
Şeffaf sütyen askıları da itici gelen aksesuarlardan(mış).

-Yanlış koku seçimi
 Erkeklerde kadınlarda bu konuda hassas olabiliyor; koku önemli bir unsur ve sizi yansıtmalı bunun için doğru koku tercihi yapmak gerek diye düşünüyorum. Zira kokunuz sizden önce hedefe ulaşıyor.

Hanımlar, bazı davranışlar erkeğinizi mest etmek yerine gıcık edebilir aman dikkat!

-Onların yanındayken kız arkadaşlarınızla kulaktan kulağa oynamak mı?
 Yahu bu alışkanlığı bırakın artık. Ne konuştuğunuzu anlayamadıkları vakit çılgına dönüyorlar.

-Aşırı kıskançlık
 Bu kendinize güvensiz olduğunuzu gösterir. Tabii ki sevin, kıskanın ama asla aşırıya kaçmayın.

-Güzel görünmeye karşın konuşmaya başladığınızda boş bir hatun olduğunuzu ifşa etmeniz
Heh işte bu noktada "güzellik geçicidir aptallık baki kalır" demek geliyor içimden. Ciddiyetten uzak davranışlar, doğal olmaktan ziyade erkeği tavlamaya çalışmak adına yapılan yapmacık hareketler ve küfürlü konuşmalar, kaba davranışlar, şımarık ve de gereksiz trip atmalar filan olmuyor yani.

- Sarhoş olup kendini bilmeyecek duruma gelmek
 "Benim bünye dayanaklı aga daya sek rakıyı" ayaklarını gerçekten bünyeniz sağlamsa yapın aksi halde aşırı sarhoş olup kendinizi unutmanız onların gözünden düşmenize sebep olabilir.

- Dır dır ederek erkeğinizin kafasını ütülemek yerine gömleğini ütüleyebilirsiniz
Evet yeaaa!  Bunu hepimiz yapıyoruz lakin hoşlarına gitmesini bırak, nefret ediyorlar hatta bunalıp sizden kaçış yolları aramaya bile başlıyorlar.

-Futbol konusunda ahkam kesmek
Aman ya bırakınız oynasınlar, bırakınız izlesinler.

- "Ben diğer kadınlardan farklıyım" etkisi
Bu aslında bir tepki yaratıyor. Bırakın farkı kendileri fark etsin. Sürekli kendini öven, ukala erkek nasıl itici geliyorsa bu şekildeki kadında antipatiktir unutmayın.

-Erkeklerin şoförlüğüne söz söylemeyin
Şoförlük her daim onların gözünde onlara mahsus bir meslek olarak kalacak...

- Cak cak sakız çiğnemek, olur olmaz çığlık atmak
Offf! Bu gerçekten göze ve kulağa hoş gelmiyor gibi. Ne dersiniz?

-Erkek arkadaşıyla arasında geçen her olayı, her durumu harfiyen başka bir kız arkadaşına yetiştirmek
Bu itmekten öte aya fırlatıyormuş Özel şeyler özelinizde kalmalı düşüncesinde. Eh pek de haksız sayılmazlar sanki.

Veee bazı Cevapsız Sorular sormak;

1) Benimle niye ilgilenmiyorsun?
Bunaltıcı bir hava içerisinde oluverirsiniz Mazallah!

2) Ne düşünüyorsun?
 Herhangi bir konuda fikir almak için soruyorsan amenna da durduk yerde sorman uygun değilmiş.

3) Sence kilo almış mıyım?
 Karşınızdaki adam tartı değil.

4) Hangisi ya karar veremiyorum?
Öeefff!  Kararsızlık abidesi olduğunuzu her fırsatta ortaya çıkarmayın(bunu ben de yapabiliyorum bazen)


5) Bana anlatabilirsin biliyorsun değil mi?
Bırakın Psikologlar mesleklerini yapsın ya... (Anlatabilecek türden bir sorunu varsa anlatır zaten yoksa sık boğaz etmenin gereği yok)









Yorumlar

Popüler Yayınlar