Hiç Keyfim Yok Uzun Zamandır...


 
 
Aynen öyle... Son bir kaç haftadır üzerimde bir yorgunluk, kırgınlık ve isteksizlik var ki sebebini anlamak için Einstein olmak yetmez. Etrafta depresif Polyanna modunda geziyorum. Keyfim yok!
Bunu bahar aylarında yaşasam hiç tereddütsüz "Ah Gülşah! bahar yorgunluğu diyorlar ya geçer" diye avutacağım kendimi de mevsim kış yahu e bu da olsa olsa kış depresyonu o zaman?!
Aslında sevdiğim ve beni eğlendiren ne varsa yaptığımı düşünüyorum; sinemaya gidiyorum, kitap okuyorum, yazı yazıyorum, geziyorum, sevdiğim insanlarla bir arada bulunmaya çalışıyorum(her ne kadar sevmediklerim yanımda olsa da tolere edebiliyorum) ama yok bana mısın demiyor? Hayır, canım her sıkıldığında yaptığım gibi denize koştum, vapurların aheste seferlerini izleyip üzerine güvercinlere yem bile verdim geçen gün daha ne yapayım???
Neyse geçecek geçecek ben kendimi biliyorum, arada oluyor böyle...
 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar